dimecres, 21 de març del 2012

PORTADA D'UN TREBALL...

A finals de febrer vam anar a veure "CORTEO" del Cirque du Soleil...la meva filla aquest trimestre a tingut una assignatura de llire elecció "ESPECTACLE", i com fi de trimestre havien de presentar un treball. Avui us vull ensenyar la portada d'aquest treball. La Laura, va fer la transferència de la imatge del títol , va aplicar washi tape, gesso, segells, cinta de pintor per posar-hi el seu nom, també hi va aplicar una floritura de vidrets, per donar-hi el toc lluent de espectacle, la clau "de la porta a la imaginació" i en les anelles un grapat de cintes representant els vestuaris i teles de la escenografia...

Tot i que jo la vaig ajudar en la part tècnica, explicant com fer la transferència, donant-li les cintes i els vidrets, deixant-li el material... tot el merit és seu, i m'encanta!!! per això us l'he volgut ensenyar...

un petó i gràcies per la visita i els vostres comentàris.

Helena

6 comentaris:

  1. Molt maco!!!! Així m'agada forjant una nova nissaga d'scraperes!!!! ;) Petonets.

    ResponElimina
  2. Felicita a la Laura, li ha quedat preciós i molt original.Unos detalls molt bonics. Un petó.

    ResponElimina
  3. Mare meva! quina passada! sembla un treball professional! ja veig que la genètica mana :) Un petó

    ResponElimina
  4. De tal mare, tal filla! Felicitats ha quedat genial! Ptns

    ResponElimina
  5. ¡Esta niña promete! (^^) ¡Muy chulo! Me gusta cómo ha usado las washi... y la transferencia. Besitos para las dos ♥

    ResponElimina
  6. "De tal palo tal astilla" Vaya pedazo de artista que está hecha Laura! No podía ser de otra manera, con la mami que tiene...
    Enhorabuena a las dos, por compartir aficiones y esos momentos que tanto unen!! Besos

    ResponElimina