divendres, 28 de gener del 2011

52Q (1a)"un proposit d'any nou"



La pregunta de la primera setmana del projecte 52Q-2011 de la Mireia era... "un proposit d'any nou", en tinc varis, però em quedo amb ORDRE, de moment ho estic aconseguint a mitjes, però sóc conscient que no és canvi d'avui per demà... estic fent moltes coses, i això no ajuda, però totes són realment interessants i enriquidores, i val la pena!!! però intentaré posar-me al dia amb aquest projecte ja tinc mig fet el segon...peró això us ho ensenyaré segurament demà.

Una abraçada.

La pregunta de la primera semana del proyecto 52Q-2011 de Mireia era... "un propósito de año nuevo", tengo varios, pero me quedo con ORDEN, de momento lo estoy consiguiendo a medias, pero soy consciente que no es un cambio de hoy para mañana...estoy haciendo muchas cosas, y eso no ayuda, pero todas son realmente interesantes y enriquecedoras, y vale la pena!!! pero intentaré poner-me al día en este proyecto, ya estoy haciendo la segunda pregunta... pero eso os lo enseñaré seguramente mañana...

Un abrazo.

4 comentaris:

  1. Una preciositat! I un bon propòsit! Petons

    ResponElimina
  2. Ordre?? jaja... el meu també!!! és el propòsit d'aquest any!!
    Per cert, parlant d'ordre... vas rebre un correu que et vaig enviar mitjançant el bloc??
    Petons
    Bet

    ResponElimina
  3. No Bet, quin correu?
    jo et vaig seguint als teus dos blogs i només m'ha quedat registrat 1 comentari, que tu em vares contestar, que per cert em va fer molta il.lusió saber que les tarjetes viatjaven cap a Dublin...si vols el meu mail és:
    helena.armengol@gmail.com

    un petó.

    ResponElimina